closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

14.06.2009

To hvite bruder.

Angela, Shirleen og jeg var på windowshopping på Agape i Oslo. De fikk prøve hver sin kjole, og jeg leika brudefotograf! Har lagt ut bildene på den "nye", norske bloggen min: et innlegg med Angela, og et med Shirleen.

--

Angela, Shirleen and I went windowshopping at Agape in Oslo. They got to try on a wedding dress each, and I got to play wedding photographer! I put some of the pictures on my "new", Norwegian blog: one entry with Angela, and one with Shirleen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv av hjertens lyst.

love animals.