closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

19.05.2008

Tilbakeblikk.

29.09.07 18:11 (norsk tid) 22:11 (banglatid) Da vi fløy inn over Bangladesh satt vi med øya klistra ned mot bakken. Vi så vann, elver, vann, mer vann - oversvømmelse. Og så så vi Dhaka, hovedstaden og der flyet skulle lande. "Husene minner meg litt om legoklosser," husker jeg at jeg utbrøt til Hilde-Solveig som satt ved siden av. De så ut som tomme skall av betong - alle "vinduene" var mørke. Og rundt byen så vi alle blikktakene og rønnene. Slum. Da flyet snudde litt på seg hørte jeg et "ååh!" fra Hilde-Sol: mot horisonten kunne vi se den gule sola speile seg i vannmassene. Det blinka i gull.. Og da tenkte jeg: "Bangladesh er et vakkert sted."

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge denne bloggen selvom det innebærer at du reiser alt for langt vekk.
    Link er herved lagt til:)

    SvarSlett
  2. Denne bloggen skal følges!

    SvarSlett
  3. Hei, Heidi! Så flott med Bangaldesh! Det er jo et så herlig land:)

    Godt initiativ med blogg. Jeg skal følge med.

    God tur(selv om du ikke skal reise helt enda)!

    SvarSlett
  4. ingeborg:
    Jeg føler meg beæret! (over linken, that is)

    andreas:
    :)

    eli:
    Herlig, jaa!
    Så bra. Jeg har allerede fått meg noen faste lesere, jammen ikke dårlig.
    Takktakk, hih.

    SvarSlett
  5. jeg er også alt blitt fast leser :D gleder meg til å følge meg på deg!!

    <3

    Liv

    SvarSlett

Skriv av hjertens lyst.

love animals.