closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

06.08.2008

Oppskrift på gode erfaringer.

Det er en måned siden sist jeg skreiv noe her. Grunnen til det er at jeg ikke har hatt så mye å skrive om som er relevant for denne bloggen, men nå har jeg noe - det er bare så vanskelig å skvise det inn! Hvor rart det enn høres ut, så har jeg en travel sommer for tida. Jeg skal skrive mer om hva jeg driver med akkurat nå i neste post.

Hva får du hvis du blander åtte ungdommer som skal på en tidagerstur til Bangladesh, fire unge jenter fra Bangladesh, en stk. banglaHeidi og utfordrende, spennende oppgaver som skal appellere til gruppesamarbeid? Vel, du får fine opplevelser, du lærer om kulturforskjeller, og du lærer at alle har noe å bidra med i ei gruppe. Det er det Challenge Course på Uvdal Camping handler om. En viktig lekse jeg også lærte, er følgende: det er alltid mange løsninger på et problem. Tro meg!

--

It has been a month since my last entry. This is simply because I have not had that much to write about in terms of subjects that are relevant for this blog, however, now I have something - only it is a bit hard to squeeze it in! I know it may sound weird, but I have a busy summer these days. I will tell you more about what I am doing right now in my next entry.

What do you get if you mix eight young people who are going on a trip for ten days to Bangladesh, four young girls from Bangladesh, one banglaHeidi and challenging, exciting tasks that are supposed to inspire you to work in fellowship with others? Well, you will get good experiences, you will learn about cultural differences, and you also learn that each person has got something that makes them important in a gorup. That is what the Challenge Course in Uvdal Camping is all about. I learnt another important lesson, too: there are allways many solutions to a problem. Believe me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv av hjertens lyst.

love animals.