closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

25.04.2009

Team Bangla - dekha hobe!

Team Bangla (Sam aka Nyhetsnerden, Heidi aka Informasjonsnerden og Kristin aka Balanse-i-diskusjoner-nerden) er sammen som goCY interns for siste gang i dag. Sam drar hjem litt seinere enn oss.. Kristin og jeg har tilbragt de siste dagene med å ha humørsvingninger, gjøre siste-liten-shopping, si hadet til folk og gi bort en hel haug med ting som vi ikke får med oss hjem. Jeg klarer ikke å skjønne at dette er siste dagen.. Jeg klarer det rett og slett ikke..
--
Team Bangla (Sam aka The News Nerd, Heidi aka The Information Nerd and Kristin aka The Balancing Discussions Nerd) is today together for the last time in Bangladesh as goCY interns. Sam is leaving a bit later than us.. Kristin and I have spent the last few days having mood swings, doing last-minute shopping, saying goodbye to people and giving away incredible amounts of stuff. I can't believe this is the last day.. I really can't..

3 kommentarer:

  1. god tur hjem, da! det må være rart ... det vil si, jeg VET det er rart.

    SvarSlett
  2. åååå så utrolig rart! kordan var det å komme til Norge igjen?

    SvarSlett
  3. vaarloek: Det er ustyrtelig merkelig, ja.

    Marina: Jeg tror ikke en kommentar egner seg til å svare på det spørsmålet. Men som jeg sier til vaarloek: det var RART. Det er nesten som å komme til en annen planet til tider..

    SvarSlett

Skriv av hjertens lyst.

love animals.