closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

25.02.2009

Det verste er over.

A big Norwegian newspaper wrote about the shooting after I tipped them off, so I'm just commenting on the article.

Dagbladets nettutgave publiserte nettopp
en artikkel om skytinga som foregikk på hovedkvarteret til Bangladeshi Rifles, etter at jeg tipsa dem. Morsomt at de skriver "Heidi (19) er midt i opptøyene i Bangladesh." når jeg ikke en gang har hørt et eneste skudd.. Jeg har kun sittet og lest nyheter. Men nå tror jeg det verste er over, ettersom The Daily Star rapporterer om samtaler mellom statsminister Sheikh Hasina og de opprørske soldatene. Opptøyene kom av vanskelige lønnsforhandlinger, noe Hastur/Kristian har kommentert i sin blogg. Får håpe det ordner seg nå, og at vi snart kan vandre rundt i Dhanmondi igjen (det er tross alt et av favorittstedene våre i Dhaka).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv av hjertens lyst.

love animals.