closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

06.10.2008

Dette er Bangladesh.

14 kommentarer:

  1. Heidi! Så flotte bilder !!

    SvarSlett
  2. Fortsett å ta bilder Heidi, de er så utrolig nydelige! Særlig bildene av jenta med henna-mønster i hendene og jenta i regnet og de to guttene foran den grønne bilen. <3

    Håper du har det fint der borte, jeg tenker på deg. :)

    SvarSlett
  3. ÅHHHHH jeg ble helt bergtatt nå. mine personlige favoritter er solnedgangen(dog ikke like fin som den arabiske hehe) med båten, jenten i regnet, guttene, skolejentene, jenten med henna, gutten med paraply:)

    SvarSlett
  4. Martha: Ih, takk :)

    Stokkefot: Det er det som holder meg gående, å ta bilder. Så stol på at det kommer mer. :) Og tusen takk! Mih! <3

    Birgitte: Hihi :) Hvah? Ikke like fin som den arabiske! Jeg syns solnedgangene her er de mest fantastiske i hele verden, jeg. Fnis. Og kult med feedback, fortsett med det! :)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder :)
    Fortsett å legge ut! ;)
    Håper du trives og at du opplever masse bra.

    SvarSlett
  6. mamma mener at det er deg og kristin det er bilde av på det øverste bildet.. Er det?

    SvarSlett
  7. Hei Heidi:)
    Kjempe bra blogg og ser ut som du har det bra:) Håper du koser deg masse! De bildene er kjempe fine!! Tenk, for ett år siden var vi der nede=P Banglasavn!! hehe... kos deg videre da!:)og fortsett og legg ut bilder:) Klemmer Kristine

    SvarSlett
  8. hei heidi så fine bilder du har. jeg har sett bangladesh på kartet det var langt unna. håper du har det bra. klem fra Lotte...

    RIKKE OG LOTTE OG MAIA ER I DRAMMEN. HILSEN RIKKE...

    (Dette har de skrivd helt selv!)
    hilsen maia

    SvarSlett
  9. de ville absolut ha med de tre prikkene på slutten. Hehe

    SvarSlett
  10. gretch: Takk :) Jeg suser videre.

    Maia: Nei, det er Kristin og ei dame som jobber på Dhaka YWCA. (Takk for komplimentet, er jeg så tjukk?! :p) Det er meg som har tatt alle bildene jeg legger ut, hvis jeg ikke sier noe annet..

    Lotte & Rikke: Ja, Bangladesh er langt unna. Men jeg har det veldig bra her! Savner dere veldig masse.. Dere må ta godt vare på tante Maia.

    SvarSlett
  11. Ja jeg påstod at hu var for tjukk og brun til å være deg, men mamma insisterte... Lotte og Rikke synes det var gøy å se at du hadde svart på kommentaren deres.

    vi skal ta godt vare på tante maia. klem fra rikke:)

    vi savner deg også. i dag har vi vore på butikken og handla litt. klem fra lotte:)

    SvarSlett
  12. Wow. Utrolig flotte bilder, veldig godt formidlet!

    SvarSlett
  13. JA...! Nå er jeg enda mer rundt i Bangladesh - utrolig flotte bilder du tar, kjære Heidi!!! Merker jeg savner landet og folka og prosjektene og... Hils alle didiene! Jeg er nettopp ferdig med en ny søknad om utveksling til/fra Bangladesh siden goCY kutter fra neste år... Spennende!!! God klem fra Turid

    SvarSlett
  14. Kristin: Tusen, tusen takk :)

    Turid: Takk for ros ^^, Jeg skal hilse. De prater stadig om deg, så du er aldeles ikke glemt her nede skal du vite.

    SvarSlett

Skriv av hjertens lyst.

love animals.