closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

27.10.2008

Vi har laga "film".

(With apologies to my foreign readers, as it is in Norwegian.)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk moro å se filmen deres! Jeg var plutselig i Bangladesh igjen... Jeg tar av meg hatten for dere, for dette var kjempebra! Det aner meg at dere har det bra..., og ingenting gleder meg mer! God klem fra Turid

    SvarSlett
  2. Turid: Takk! :) Så utrolig koselig. Klart vi har det bra.

    SvarSlett

Skriv av hjertens lyst.

love animals.