closed!

Denne bloggen kommer ikke til å oppdateres mer - se på den som et vindu inn i året jeg var goCY intern i Bangladesh. Her ligger det mange fine minner som jeg vil ta vare på, og jeg er fortsatt veldig banglafrelst. (13.11.10)

--

This blog wil not have any more entries - you may look at it as a window to the year I was a goCY intern in Bangladesh. There are a lot of dear memories in here that I want to keep, and I am still very into Bangladesh. (13.11.10)

01.11.2008

Midt i klynga.

Fotograf: Dan Cato Fagernes. Sted: Pabna.

Jeg tror aldri jeg har vært så varm i hele mitt liv som jeg var akkurat da.

--

Photographer: Dan Cato Fagernes. Location: Pabna.

I don't think I've ever been as hot as I was when this picture was taken.

5 kommentarer:

  1. Du skil deg litt ut i mengda der... klarar ikkje heilt å sette fingeren på kvifor ;-)

    SvarSlett
  2. Hastur: Høhø. Ja, det er et mysterium, det der.

    SvarSlett
  3. Tihi jeg lo godt da jeg så den der. Tenkte litt på "hvor er willy?"

    SvarSlett
  4. Birgitte: Du har et poeng der.

    SvarSlett
  5. Jaaaaa! "Hvor er Willy?" var det første som slo meg også! Fantastisk bilde!

    SvarSlett

Skriv av hjertens lyst.

love animals.